Інструкція по захопленню приміського потягу в час пік

Передусім, вам необхідно обрати день та місця для занять цим захоплюючим видом спорту, в якому, кажу не без зайвої скромності, і я у свій час досяг деяких висот.

ВИБІР:

Для новачків пропоную середину тижня і потяги, що йдуть вночі, тоді бажаючих менше всього. До речі, заодно пограєте в цікаву гру: "не проспи свою зупинку". (Примітка: не дуже покладайтеся на оголошення машиніста - часто чути тільки хрип, ніби когось душать).

Якщо вважаєте, що вже достатньо підготувалися, переходьте на ранкові маршрути. Завдання: спробуйте влізти до вагону, тримаючи в одній руці гарячу каву, а в іншій - сигарету, обпаливши та обливши при цьому мінімум людей.

Якщо ж ви впевнені у собі, то ідеальні умови щотижня в Ужгороді, в п'ятницю на електричку "Ужгород - Мукачево" десь о третій годині дня. Можливі варіанти: з тої ж електрички пересадка у Батьові на дизель-потяг "Батьово - Королево". Це - перлина сезону і всі справжні поціновувачі цього спорту віддають перевагу саме вищенаведеному тренажеру. Особливо, коли, йдучи нам назустріч, керівництво залізниці на найбільший натовп, замість шести вагонів, пускає три. То справжня казка!

ПОСАДКА.

Отже ви в потрібний час стоїте серед кількох сотень таких самих спортсменів. Ось уже оголосили, що електричка прибуває на другу колію (3 і 4 рейки, рахуючи від будівлі з касами). Тут таки починайте готуватися - не пройде й півгодини, як потяг справді під'їде на другу колію. О, тепер УВАГА: вискакувати на колію з зеленими папірцями і криком: "Шеф, мне до Чопа" або бігти назустріч із душероздираючим "шофер стоп, тьі что, цигане не люди?" зовсім не варто, електричка все одно зупиниться. Найбільш професійні гравці вже заскакують на ходу, але початківцям цього не рекомендую. Запам'ятайте: най важливіше вгадати де зупинять ся двері і стати саме там. Це легше при грі командою, коли 4-5 чол. розтягуються на довжину вагона і той, кому пощастить ускочити першим, займає місця всім іншим. Ваша нога має опинитися на східцях одночасно з зу пинкою коліс. Якщо з вагону ще виходять, стійте одною ногою на сходинці і міцно тримайтеся за поручень рукою. Як тільки хід вільний (хоч, можливо, ще й не всі вийшли) - вперед. Іноді, щоправда, буває, що останній з тих, хто виходив, виходять аж на наступній зупинці, але то вже не ваш клопіт.

ПЕРЕСАДКА.

Здійснюється за тими ж правилами, що й посадка, однак з одним нюансом: потрібно вискочити першим і, пробігши з сотню метрів, також першим ускочити, не переплутав ши при цьому потягів. Знову ж таки професійні гравці роблять це на ходу.

Власне, це основні правила, але можливі варіанти.

Відкривання дверей не з тої сто рони практикується при штурмі дизель-поїздів групою в 3-4 чол.

Якщо відкриті вікна, то спробуйте й цей шлях. Можу запевнити - враження незабутні.

Запам'ятаєте, завдання максимум: ускочити, увійти, сісти біля вікна ще й зайняти комусь місце.

Завдання мінімум: взагалі влізти.

І не доведи Господи, комусь із керівництва прийде в голову збільшити кількість потягів або кількість вагонів, це ж буде катастрофа! Такий спорт пропаде!

Додати коментар

Увага! Наші коментарі модеруються. КОЛИБА вже багато років місце толерантності і ввічливості, тому ми залишаємо за собою право видаляти грубощі, неконструктивну критику і коментарі, що розпалюють міжнаціональну ворожнечу. Дякуємо.

Захисний код
Оновити